*Според „ЗТТСИ“ в България онлайн продажбата на електронни устройства със и без никотин е забранена, тъй като са приравнени към тютюневите изделия. Можете да закупите нашите устройства в над 300 търговски обекта в цялата страна, част от които са описани тук. За повече информация: +359 878 787847
Моля, прочетете внимателно тези условия, преди да разглеждате или пазарувате на уебсайта. Разглеждайки или пазарувайки в Уебсайта, вие (посочени като “вие”, “клиент”, “потребител” или “купувач”) потвърждавате и се съгласявате да приемете настоящите Общи условия и правила.
Информацията, предоставена на www.vapy.com, НЕ е оценена от Българската Агенция по Безопасност на Храните (БАБХ). Компанията (ВЕЙПИ ООД, Адрес: Гр София, бул. България 98, сек. Д, ет. 6, офис 11, ЕИК: BG206406853) не носи отговорност при неправилна употреба на нашите продукти и устройства, нито за информация, предоставена на други уебсайтове.
Трябва да се регистрирате в уебсайта, за да пазарувате, да използвате някои услуги и да се възползвате от специални промоции и дейности.
От съображения за сигурност на всеки клиент е разрешено да създаде само един регистриран профил с един и същи имейл. За клиенти, които се опитват да създадат няколко профила с една и съща електронна поща, си запазваме правото да прекратяваме акаунти без допълнително предупреждение.
В съответствие с митническите разпоредби клиентите трябва да предоставят валидни и точни данни. Всички именана получателя, адрес и име на платеца трябва да са валидни. В някои страни получателят може да трябва да представи личната си карта или паспорт, за да освободи пратката или за целите на потвърждаване на плащането.
Клиентите носят пълна отговорност за точността на данните, които предоставят на Уебсайта. Ако някоя информация е неточна и възпрепятства изпращането или доставката или митническо освобождаване, VAPY няма да носи отговорност и няма да дължи компенсация в такива случаи.
VAPY винаги ще се съобразява със закона и ние любезно напомняме на потребителите да направят същото. Като вносители клиентите са отговорни да спазват всички закони и разпоредби в техните страни.
Имайки предвид търсенето и/или наличностите на някои от продуктите, предлагани на уебсайта VAPY може да се наложи да ограничи броя на продуктите, налични за закупуване. VAPY си запазва правото да променя наличните количества за покупка по всяко време, дори и след като направите поръчка.
След изпращане на поръчката, доставката и транспорта са отговорност на трета страна, логистична компания. През този етап пълната собственост върху продукта (ите) принадлежи на купувача (в случаите, когато продуктите са предплатени); следователно цялата свързана отговорност и рискове по време на транспортиране се поемат от купувача.
Клиентите могат да анулират поръчката си по всяко време преди изпращане на доставката, но само ако продуктите не са вече платени. За повече информация се свържете с нас чрез формата за контакт. Ако поръчката е вече изпратена, поръчката не може да бъде анулирана, променена или възстановена.
Времето за доставка, указано на уебсайта, се отнася за приблизителното време за изпращане на поръчките. Тъй като реалната доставка на вашата поръчка може да бъде повлияна от много фактори, които са извън контрола на VAPY, препоръчваме, ако клиентите имат специален повод или събитие, за което желаят да използват своя продукт, например рожден ден, да поръчат продуктите си достатъчно по-рано , VAPY не носи отговорност за закъснели доставки. Ние ще бъдем на ваше разположение, за да подсигурим безпроблемно Ви пазаруване.
Може да има случаи, когато VAPY потвърждава поръчката ви, но впоследствие научава, че тя не може да ви бъде доставена. В случай, че VAPY не успее да предостави поръчан продукт своевременно, VAPY ще се свърже с клиентите и ще предложи да отмени поръчката и да възстанови изцяло стойността на покупката.
Времето за изпращане и доставка се изчислява в работни дни от понеделник до петък. В случай на големи празници, като Коледа, Черен петък и т.н., моля, предвидете допълнително време за доставка.
Клиентите са отговорни за предоставянето на пълни и точни адреси за доставка. VAPY не може да прави промени в адреса ви за доставка, след като поръчката е била изпратена, VAPY не носи отговорност за загубени пакети поради непълни или неточни адреси.
Ако купувачът откаже пратката поради вносни мита или данъци, купувачът поема пълна отговорност за всички разходи, свързани с процеса.
Всички пратки, отчетени като „доставени“ от логистичните компании, се считат за доставени. В този случай VAPY не може да бъде подведен под отговорност за неизпълнение.
Ако адресът, до който е изпратена поръчката и друга информация за контакт са точният адрес и коректната информация за контакт, както са предоставени от клиента, VAPY не носи отговорност при връщане на пратката.
Каквото бъде поръчано от клиента, това е, което ще бъде доставено. Не можем да носим отговорност, ако клиентът получи грешен продукт, защото е направил грешна поръчка.
Можете да върнете неотворени и неизползвани продукти в рамките на 14 дни след доставката за пълно възстановяване на сумата. Компанията VAPY не носи отговорност за разходите за връщане на пратките, освен в случаите на дефектен продукт/и. Моля, бъдете информирани, че ще възстановим само стойността на продуктите, без първоначално платените разходи за доставка! Всички разходи за доставка ще бъдат за сметка на клиента, освен ако продуктите първоначално не са доставени дефектни!
Ако вашата поръчка пристигне повредена или дефектна по някакъв начин, моля, свържете се с нас чрез формата за контакт, за да уговорим връщането. Ние си запазваме правото да проверяваме продукта/продуктите и да определяме дали ги считаме за дефектни или не. Ако установим, че те са, ще получите пълно възстановяване на сумата или замяна.
Не подлежат на връщане продукти, които са използвани или разпечатани или с нарушен търговски вид. Устройства за еднократна употреба не могат да бъдат връщани след като са отворени, поради съображения, свързани с хигиената и защита на здравето и възможността продуктите да бъдат компрометирани.
Не подлежат на връщане или замяна продукти, които са с изтекъл гаранционен срок.
За да Ви бъде възтановена сума за върнат продукт задължително трябва да предоставите касов бон или разписка за прием на паричен превод, когато плащането е направено чрез наложен платеж.
Банковите такси за възтановяване на суми за върнати продукти са изцяло за сметка на получателя на превода.
Не подлежат на връщане или замяна продукти закупени по време на кампания или промоция.
Запазваме си правото да откажем връщане на продукт, ако сметнем, че не са спазени правилата за връщане.
1. Връзка с компанията, при нужда от разрешаване на спорове sales@vapy.bg
2. Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181-183 ЗЗП са помирителните комисии за АРС към Комисия за Защита на Потребителите, София, ул. Врабча 1, https://www.kzp.bg
3. Съгласно Чл.183/183д. в случай на спор потребителят трябва да го отнесе за разглеждане директно към търговеца и страните да се опитат да го решат помежду си. При възникнала трудност при решаването му, клиентът може да използва Онлайн платформата за решаване на спорове – ОРС
Цените и наличността на продуктите подлежат на промяна без предизвестие. За международни пратки цените не включват вносен данък и мита, в случай че вашата пратка бъде проверена и бъде счетена за облагаем продукт от местните митнически служби. Заплащането на такива такси е отговорност на купувача.
Въпреки че продуктите на VAPY помагат на хората да се откажат от тютюнопушенето, нашата компания не може да гарантира, че ще постигнете тази цел. Продуктите VAPY не трябва да се използват като лекарства, витаминни или хранителни добавки. Ако имате здравословен проблем или притеснение, консултирайте се с вашия лекар.
Купувайки продуктите на VAPY от www.vapy.com, вие потвърждавате, че разбирате всички описани по-горе потребителски изисквания.
Ако имате въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез формата за контакт
ПРОВЕРКА ЗА ГОДИНИ
Моля да потвърдите, че имате навършени 18 години, за да продължите към сайта.